Secrid, 2009 yılında piyasaya sürülen Cardprotector ile tanınan, ancak kökleri daha öncesine dayanan bir markadır. Hollanda'da elektronik ödeme sistemlerinin yükselişiyle, tasarımcılarının cebindeki içeriği değiştiren bu dönüşüm, Secrid'in ilk minimalist cüzdanı olan Secrid Bodycard'ın doğuşuna ilham vermiştir.
Finansal krizin Avrupa'yı vurduğu 2008 yılında, Secrid markası, kurucularının kendi markalarını oluşturma hayallerini gerçekleştirmek için tam zamanlı bir projeye dönüştü. 25 yıllık deneyimlerini kullanarak, Secrid'i, cebimizdeki eşyaların nasıl görüldüğünü değiştirmeyi hedefleyen bir marka olarak inşa ettiler.
Secrid'in misyonu, sadece pratik değil aynı zamanda güzel ve büyüleyici olan, uluslararası ödüller kazanan yenilikçi ürünler sunmaktır. Ürünleri dünya çapında milyonlarca insan tarafından kullanılıyor. Ancak en önemlisi, Secrid, tüketicilere alışveriş davranışlarının dünyayı nasıl değiştirebileceğini göstermeyi amaçlıyor. Secrid ürünleri, etik, sosyal ve sürdürülebilir bir şekilde üretilmiş, uzun ömürlü ve gerektiğinde tamir edilebilir.